tiistai 15. marraskuuta 2016

Picfic; Misty

*Rakentaa lumiukkoa*

Minä olen Nora
*Joku heittää lumipallon*
N: Tuo oli tarpeetonta.
Misty; *Nauraa kauempana*
Misty: *Kaatuu maahan ja hihittää*
Nora; *Vilkuilee Mistyä vihaisesti lumiukon takaa*
Ja hän on Misty
Nora; *Jatkaa lumiukon tasoittelua*

Juuri tuollainen on hän on
Misty: *Hihittää kauempana*

Ihan sekaisin.
Onneksi häneen tottuu nopeasti.
Misty: *Juoksee Noran luokse*
Misty: Saanko auttaa?
Nora: No mikäs siinä..
Misty on asunut täällä paljon kauemmin kuin minä.
Hän oli aavistuksen skeptinen saapumisestani. 
Eikä siinä mitään.
 Kyllä minäkin olisin.
Mutta Mistyn käytöksessä oli kyllä jotain outoa.
Siinä oli mukana jotain vahvaa.. 
Pelkoa.
Misty: Mitä oikein ajattelet noin ahkerasti?
*Samassa lumiukko kaatuu*
Misty: *Huutaa järkyttyneenä* Se ei ollut minun vikani!
Nora: *Nousee ylös* Ei se mitään. Se oli muutenkin ruma.
Nora: *Ojentaa kätensä Mistylle* Mennään sisälle. Täällä alkaa jo olla kylmä.

M: Ethän ole minulle vihainen?

Nora: No en tietenkään.

Onneksi hän pääsi siitä nopeasti yli.


~ ~ ~

Kommenttia kommenttia!
Pysyittekö perässä?
Lisää Mistystä voitte lukea ylhäältä nukkeprofiileista.

3 kommenttia:

  1. Mie en nyt osaa sanoa mitään muuta kuin kiva pätkä ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  2. Ihana tarina jatka ihmeessä💗
    mykawaiidollworld.blogspot.fi

    VastaaPoista